piątek, 19 lipca 2013

19. lipca
   Dziękuję za wyróżnienie otrzymane od Kajka Roo - z tego co zrozumiałam, to odpowiadam na pytania tej osoby od której otrzymałam wiadomość, więc proszę bardzo:-)
 
1. Cukierki czy lizaki?   lizaki z sokiem owocowym (a co - chociaż człowiek się pooszukuje, że zdrowsze;-)
2. Na kołdrze czy pod kołdrą? Bez udziału kołdry;-)
3. Szminka czy błyszczyk? błyszczyk
4. Za rok o tą porę będę...  bogatsza o nowe doświadczenia
5. Za 15 lat...   będę miała satysfakcję z tego co robię zawodowo
6. Za 30 lat...    będę spokojnie patrzeć na szczęście swoich dzieci i...wnuków??
7. Fioletowy czy pomarańczowy? pomarańczowy
8. Galeria czy muzeum? Muzeum
9. Dzieci są... moim motorem do działania i sensem niemal wszystkiego co robię..
10. Mąż powinien... sprawiać, że kobieta czuje się kochana i wyjątkowa
11. Żona powinna...  stworzyć dom, do którego mąż będzie chętnie wracał..


Jeszcze raz dzięki i tworzę swoje pytania:
1. Gry - tak czy nie - jeżeli tak, to jakie??
2. Kiedy maleństwo płacze - brać na ręce od razu czy "przetrzymać"?
3. Góry czy morze? 
4. Mieszkam: miasto - poza miastem? 
5. A docelowo chcę mieszkać......
6. Muzyka (ew. piosenka), którą kochają moje dzieci to...........
7. Dzieci w nocy przychodzą i:odsyłam, odprowadzam do siebie czy pozwalam zostać w naszym łóżku?
8. Kawa czy herbata?:-) (a może "Dzień dobry TVN" ;-P)
9. Poza moją rodziną najbardziej kocham...
10. W dzieciństwie chciałam być....
11. W moich dzieciach widzę siebie gdy...
 
 
Keep on Rockin'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze: